Na szkoleniu z komunikacji kryzysowej zapytałem 30 uczestników jakie prowadzą obecnie działania związane z przygotowaniem do zarządzania komunikacją kryzysową.
Tematem szkolenia było opracowanie planów zarządzania sytuacją kryzysową.
Oto jakie otrzymałem wyniki:
– 8% myśli o przygotowaniu takiego planu,
– 16% zaczyna pracę od samych podstaw,
– 20% korzysta z cudzych planów,
– 24% sprawdza czy są w stanie sami opracować taki plan,
– 44% zajmuje się aktualizacją gotowego planu,
– 48% krytycznie ocenia stan przygotowania do zarządzania kryzysem,
– 16% sprawdza wszystkie plany zachowania się w krytycznych sytuacjach,
– 52% chętnie wysłucha porad doświadczonego konsultanta,
– 4% czuje się kompletnie zagubionych,
– 8% czuje się częściowo zagubionych,
– 20% nie chciało odpowiedzieć na pytanie.
Suma odpowiedzi jest większa od 100%, ponieważ można było wybrać więcej niż jedną odpowiedź.
Sondaż miał charakter nieformalny i był raczej badaniem jakościowym, ale pomaga zrozumieć co szefowie robią, żeby przygotować się do zarządzania kryzysem i komunikacją kryzysową.
Co myślisz o tych wynikach? Napisz o tym w komentarzu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz