Jeśli za chwilę zadzwoni do Ciebie reporter "Wiadomości" lub "Faktów" z prośbą o wywiad lub krótką wypowiedź, powiesz tak?
Jeśli się zgodzisz, czy potrafisz powiedzieć to, co chcesz powiedzieć bez przerywania?
Na naszych szkoleniach medialnych pomagamy szefom firm, rzecznikom prasowym i ekspertom branżowym, którzy występują w mediach elektronicznych (telewizja i radio) i drukowanych (prasa).
Uczymy pewności siebie i sztuki kierowania przebiegiem wywiadu z wykorzystaniem kluczowych komunikatów – bez względu na pytania reportera.
Uważasz, że jesteś dobrze przygotowany do kontaktów z mediami?
Jeśli masz wątpliwości, odpowiedz na 15 pytań:
1. Czy wiesz co robić kiedy reporter zadzwoni do Ciebie z prośbą o wypowiedź?
Tak ___ / Nie ___
2. Czy wiesz o co zapytać reportera przed zgodą na wywiad?
Tak ___ / Nie ___
3. Czy znasz trzy elementy odpowiedzi na pytanie reportera?
Tak ___ / Nie ___
4. Czy osoby, które mogą wypowiadać się w mediach przeszły szkolenie medialne?
Tak ___ / Nie ___
5. Czy reporterzy znają Twoją firmę, organizację lub instytucję, jej misję, wartości i aktualne cele?
Tak ___ / Nie ___
6. Czy wiesz co reporterzy myślą o Twojej firmie, organizacji czy instytucji?
Tak ___ / Nie ___
7. Czy potrafisz napisać informację prasową?
Tak ___ / Nie ___
8. Czy wiesz komu i kiedy wysłać informację prasową?
Tak ___ / Nie ___
9. Czy wiesz kiedy i jak zorganizować konferencję prasową?
Tak ___ / Nie ___
10. Czy wiesz jak rozpocząć konferencję prasową?
Tak ___ / Nie ___
11. Czy znasz najbardziej niebezpieczne pułapki prawa prasowego?
Tak ___ / Nie ___
12. Czy masz efektywny system wychwytywania potencjalnych zagrożeń dla reputacji Twojej firmy, organizacji czy instytucji?
Tak ___ / Nie ___
13. Czy prowadzisz systematyczny monitoring mediów elektronicznych, drukowanych i społecznościowych?
Tak ___ / Nie ___
14. Czy potrafisz założyć profil na Twitterze, Facebooku i Google+?
Tak ___ / Nie ___
15. Czy wiesz co powiedzieć w pierwszym komunikacie dla mediów w sytuacji kryzysowej?
Tak ___ / Nie ___
Im więcej razy powiedziałeś tak, tym lepiej.
Jeżeli jednak czasem odpowiedziałeś nie, warto zastanowić się nad szkoleniem medialnym i zmianą polityki medialnej.
Jeśli jest zainteresowany szkoleniem medialnym przygotowującym do komunikacji w sytuacji kryzysowej, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.