wtorek, 19 kwietnia 2016

26 najchętniej czytanych artykułów o zarządzaniu kryzysowym

Podstawowym celem zarządzania kryzysowego jest zapobieganie sytuacjom kryzysowym, a jeśli to się nie uda, minimalizowanie negatywnych skutków kryzysowego zdarzenia, na przykład pożaru, katastrofy, powodzi, itp.

Na naszych warsztatach kryzysowych uczymy jak opracować plany kryzysowe, rozpoznawać sygnały informujące o potencjalnym zagrożeniu, analizować i diagnozować sytuacje kryzysowe i skutecznie zarządzać kryzysem – od początku do końca.

Przed warsztatem kryzysowym uczestnicy otrzymują sporą dawkę wiedzy. Część tej wiedzy jest dostępna online dla każdego.

Oto 26 najchętniej czytanych naszych artykułów o zarządzaniu kryzysowym:

1. 20 symptomów kryzysowego zarządzania firmą

2. 15 pytań sprawdzających przygotowanie do kryzysu

3. Dwie wiadomości o zarządzaniu kryzysowym

4. Trzy filary dobrej reputacji

5. Trzy pytania w każdej sytuacji kryzysowej

6. Cztery porady z pierwszej strony planu kryzysowego

7. Strategia analizy ryzyka

8. Zarządzanie kryzysowe nie zaczyna się od komunikatu o tym, co się stało

9. Recepcja – Twoja pierwsza linia obrony

10. Najlepsza polityka medialna w sytuacji kryzysowej

11. 7 fatalnych błędów w zarządzaniu sytuacją kryzysową

12. Kto jest ważniejszy w kryzysie: prawnik czy ekspert PR?

13. Dlaczego terroryzm i media potrzebują się nawzajem

14. Słońce i deszcz, czyli jak testować skuteczność symulacji kryzysowych

15. Jak wygląda symulacja konferencji prasowej w sytuacji kryzysowej

16. Kto zarządza symulacją kryzysową?

17. Konferencja prasowa – Ćwiczenie ze szkolenia medialnego

18. Aktualizacja planu komunikacji kryzysowej

19. Kryzys i problem w mediach społecznościowych

20. Jak oceniać ryzyko w mediach społecznościowych

21. 7 pytań przed kryzysem online

22. 10 zakazów w polityce komunikacji w mediach społecznościowych

23. Potrzebujesz planu komunikacji kryzysowej w mediach społecznościowych?

24. Jak często aktualizować plan komunikacji kryzysowej online?

25. Co zrobić po uporaniu się z kryzysem

26. Czy to na pewno już się nie powtórzy?

Jeśli jesteś zainteresowany warsztatem kryzysowym lub pomocą w komunikacji kryzysowej, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz