Podstawowym celem zarządzania kryzysowego jest zapobieganie sytuacjom kryzysowym, a jeśli to się nie uda, minimalizowanie negatywnych skutków kryzysowego zdarzenia, na przykład pożaru, katastrofy, powodzi, itp.
Na naszych warsztatach kryzysowych uczymy jak opracować plany kryzysowe, rozpoznawać sygnały informujące o potencjalnym zagrożeniu, analizować i diagnozować sytuacje kryzysowe i skutecznie zarządzać kryzysem – od początku do końca.
Przed warsztatem kryzysowym uczestnicy otrzymują sporą dawkę wiedzy. Część tej wiedzy jest dostępna online dla każdego.
Oto 26 najchętniej czytanych naszych artykułów o zarządzaniu kryzysowym:
1. 20 symptomów kryzysowego zarządzania firmą
2. 15 pytań sprawdzających przygotowanie do kryzysu
3. Dwie wiadomości o zarządzaniu kryzysowym
4. Trzy filary dobrej reputacji
5. Trzy pytania w każdej sytuacji kryzysowej
6. Cztery porady z pierwszej strony planu kryzysowego
8. Zarządzanie kryzysowe nie zaczyna się od komunikatu o tym, co się stało
9. Recepcja – Twoja pierwsza linia obrony
10. Najlepsza polityka medialna w sytuacji kryzysowej
11. 7 fatalnych błędów w zarządzaniu sytuacją kryzysową
12. Kto jest ważniejszy w kryzysie: prawnik czy ekspert PR?
13. Dlaczego terroryzm i media potrzebują się nawzajem
14. Słońce i deszcz, czyli jak testować skuteczność symulacji kryzysowych
15. Jak wygląda symulacja konferencji prasowej w sytuacji kryzysowej
16. Kto zarządza symulacją kryzysową?
17. Konferencja prasowa – Ćwiczenie ze szkolenia medialnego
18. Aktualizacja planu komunikacji kryzysowej
19. Kryzys i problem w mediach społecznościowych
20. Jak oceniać ryzyko w mediach społecznościowych
21. 7 pytań przed kryzysem online
22. 10 zakazów w polityce komunikacji w mediach społecznościowych
23. Potrzebujesz planu komunikacji kryzysowej w mediach społecznościowych?
24. Jak często aktualizować plan komunikacji kryzysowej online?
25. Co zrobić po uporaniu się z kryzysem
26. Czy to na pewno już się nie powtórzy?
Jeśli jesteś zainteresowany warsztatem kryzysowym lub pomocą w komunikacji kryzysowej, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz