Pytanie: Jak nazywa się firma bez aktualnych planów zarządzania kryzysem i komunikacją kryzysową?
Odpowiedź: Bankrut.Plan kryzysowy nie chroni przed każdym kłopotem. Nie ma takiego planu, który ochroni przed powodzią stulecia, tornadem czy wybuchem wulkanu. Ale brak planu jest najlepszą receptą na spektakularną katastrofę.
Przygotowanie do zarządzania kryzysem i komunikacją kryzysowa zawsze jest tańsze od naprawiania skutków zaniechania.
Oto absolutne minimum:
1. Zebranie danych kontaktowych do wszystkich kluczowych pracowników organizacji, w tym rzeczników prasowych.
2. Przeszkolenie medialne rzeczników prasowych.
3. Opracowanie planów komunikacji z pracownikami i konsumentami.
4. Przygotowanie szablonów gotowych komunikatów do szybkiej publikacji w mediach społecznościowych.
5. Organizacja symulacji testujących skuteczność gotowych planów minimum raz na dwa lata.
Przyjdzie taki dzień kiedy kryzys zagrozi Twojej firmie, instytucji lub organizacji. Lepiej, żebyś wiedział co wtedy zrobić.
Jeśli potrzebujesz pomocy w przygotowaniu się do komunikacji kryzysowej, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz