poniedziałek, 23 listopada 2015

Specjalista mediów społecznościowych w globalnej wiosce

Dawno temu kiedy ludzie żyli w małych wioskach i osadach i przez całe życie nie podróżowali dalej niż kilka kilometrów, potrafili robić prawie wszystko. Wiedzieli jak podkuć konia, naprawić dziurawą rurę i uszyć ubranie. Byli prawdziwymi fachowcami od wszystkiego.

Dzisiaj żyjemy w innym świecie – żyjemy w globalnej wiosce. Możemy znaleźć specjalistów w dowolnej dziedzinie.

Skończył się popyt na fachowców od wszystkiego, gdyż – jeśli mamy taki wybór – wolimy korzystać z usług specjalistów.

Ten trend dotyczy także specjalistów mediów społecznościowych. Klienci wybierają specjalistów z dużym doświadczeniem i głęboką wiedzą w konkretnej dziedzinie.

Jeśli szukasz specjalisty mediów społecznościowych, wybierz osobę, która zna kanały, z których korzystają Twoi klienci lub kogoś kto poznał wszystkie tajniki Twojej branży.

Wiedza o tym, kogo potrzebujesz jest ważna, ale równie istotne jest to, kogo nie potrzebujesz.

Jak pisał Eric Jerome Dickey: "Wybór zawsze stanowi de facto rezygnację z czegoś innego." Wybierając specjalistę mediów społecznościowych zrezygnuj z tego, którego nie potrzebujesz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz