sobota, 16 stycznia 2016

Naprawdę martwią Cię media społecznościowe?

Jeśli martwią Cię media społecznościowe, sądzę, że masz dużo większe problemy. Tak, wiem co mówię.

Jeżeli obawiasz się, że media społecznościowe wpuszczą trochę świeżego powietrza do Twojej firmy, ludzie zaczną krytykować Twoje produkty lub na jaw wyjdą wstydliwe fakty, czas zająć się usunięciem tych poważniejszych problemów.

Jeśli uważasz, że media społecznościowe mogą zepsuć reputację Twojej firmy, to prawdopodobnie tak właśnie będzie.

Dlatego na początek zastanów się czego i dlaczego się boisz. Potem rozwiąż te problemy – raz i dobrze.

Większość użytkowników mediów społecznościowych nie chce Cię publicznie krytykować czy atakować. Oczywiście zawsze znajdzie się grupka hałaśliwych malkontentów. Ale zdecydowana większość stawia na pozytywne i rzeczowe interakcje.

Nawet jeśli ludzie nie przepadają za Twoją marką, media społecznościowe mogą zmienić to negatywne nastawienie. Komunikacja z konsumentami online, zbieranie uwag i opinii oraz szybkie rozpatrywanie reklamacji poprawia relacje i zmienia percepcję marki.

Im więcej osób widzi online jak pomagasz swoim klientom, tym mniej narzekań i krytycznych komentarzy.

Dlatego przestań martwić się tym jak media społecznościowe mogą Ci zaszkodzić i skup się na tym jak je wykorzystać do promocji marki.

Jeżeli potrzebujesz pomocy w wykorzystaniu mediów społecznościowych do budowy reputacji, proszę o telefon: 77 441 40 14.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz