Kryzys może zaatakować każdą firmę, organizację lub instytucję w dowolnym momencie – bez względu na wielkość lub branżę.
To nie musi być karambol na autostradzie, katastrofa kolejowa lub wyciek ropy z odwiertu na morzu.
To nie musi być Twoja wina...
1. To może być gwałtowne załamanie pogody, powódź, orkan lub choroba ważnego pracownika – w efekcie czego nie wywiążesz się z podpisanych umów, nie dostarczysz towaru na czas lub nie wykonasz zamówionej usługi.
2. To może być rozżalony pracownik, który umieszcza w Internecie szkalujące Cię treści lub nawet okrada Twoich klientów.
3. To może być zwykły błąd człowieka.
4. Może też być tak, że po prostu zawiedziesz czyjeś zaufanie.
Każda z tych sytuacji – bez względu na przyczynę – może zniszczyć Twoją reputację, szczególnie jeśli o sprawie powiedzą media.
Być może powiesz, że "Gazeta Wyborcza" lub "Fakt" nigdy nie zainteresują się Twoimi drobnymi problemami. Może masz rację, ale wystarczy, że temat podchwycą branżowe media, żeby sytuacja dramatycznie się pogorszyła.
Pomaga oczywiście prewencja (zarządzanie problemami i ryzykiem) oraz przygotowanie (zarządzanie kryzysem i komunikacją kryzysową).
Musisz wiedzieć jak chronić swoją reputację (czyli swoje najcenniejsze aktywa) lub nawet – dzięki dobrej strategii – ją wzmocnić.
Na naszych szkoleniach zarządzania sytuacją i komunikacją kryzysową adresowanych do właścicieli firm oraz szefów marketingu i PR uczymy jak rozpoznawać kryzysy, jak tworzyć plany kryzysowe i jak komunikować się z opinią publiczną w najtrudniejszych chwilach. Tłumaczymy reakcje mediów, zasady planowania i zachowanie po wybuchu kryzysu.
Nasze warsztaty są interaktywne, a scenariusze symulacji są dopasowane do realnych sytuacji.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszych warsztatach zarządzania sytuacją i komunikacją kryzysową, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.
PS. Zobacz też Jak opracować plan komunikacji kryzysowej i Test inteligencji kryzysowej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz