Mam dla Ciebie dwie wiadomości o zarządzaniu kryzysowym: dobrą i złą.
Dobra? Dzięki Internetowi prawda o Twojej firmie, organizacji lub instytucji rozchodzi się lotem błyskawicy.
Zła? Kłamstwo jeszcze szybciej.
Czy jesteś gotowy na kryzys?
Odpowiedz na 10 pytań:
1. Czy Twoja firma, organizacja lub instytucja przechodziła kiedyś sytuację kryzysową?
2. Czy uważasz, że Twoja firma, organizacja lub instytucja może mieć do czynienia z kryzysem?
3. Czy brałeś udział w rozwiązaniu kryzysu?
4. Czy uczestnicząc w zarządzaniu kryzysem miałeś wrażenie, że efekty byłyby lepsze, gdyby wcześniej przygotowano plan zarządzania kryzysami?
5. Czy zastanawiasz się dlaczego niektóre kryzysy pojawiają się i znikają, a inne przychodzą, rozszerzają się i zaczynają żyć własnym życiem?
6. Czy Twoja firma, organizacja lub instytucja jest podatna na kryzys?
7. Czy poczułbyś się lepiej gdybyś wiedział więcej o zarządzaniu komunikacją kryzysową?
8. Czy instynkt podpowiada Ci, że trzeba coś zrobić, aby zapobiec kryzysowi w Twojej firmie, organizacji lub instytucji lub ograniczyć jego zgubne skutki?
9. Czy czujesz się czasem zagubiony kiedy czytasz na ten temat lub słuchasz porad?
10. Jeżeli zgadzasz się z tym, co przeczytasz na tym blogu o zarządzaniu sytuacją kryzysową czy jesteś gotowy wprowadzić to niezwłocznie w życie?
Komentarze:
0 – 3 TAK: Twoja firma, organizacja lub instytucja jest dobrze przygotowana do zarządzania każdym kryzysem albo nie doceniasz potencjalnego zagrożenia.
4 – 6 TAK: Twoja firma, organizacja lub instytucja w każdej chwili może stanąć oko w oko z kryzysem. Masz dużo szczęścia jeżeli nic złego nie przytrafiło się do tej pory. Możemy Ci pomóc. Noe zaczął budować arkę kiedy nikt nie wierzył w potop.
7 – 10 TAK: Masz za sobą jeden lub kilka kryzysów i jeszcze więcej w przyszłości. W Twojej branży kryzys to codzienność. Jak możemy Ci pomóc? Zadzwoń do nas: 77 441 40 14.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz