Zarządzanie kryzysowe

Pożar w fabryce. Trzech Twoich pracowników zostało poważnie rannych. Ktoś powiadomił media. Czujesz, że nie masz dużo czasu.

Wiesz o co będą pytać reporterzy? Jak będą się zachowywać? Czego potrzebują? Co zrobią, żeby zdobyć wszystkie potrzebne informacje?

Masz plan działania? Wiesz co powiedzieć? Jak to powiedzieć? Masz wiarygodnego rzecznika prasowego? Przetestowałeś plan zarządzania sytuacją i komunikacją kryzysową?

Kiedy słyszymy o zarządzaniu kryzysowym myślimy zwykle o negatywnym i zaskakującym zdarzeniu. Zarządzanie kryzysowe traktuje się jako reakcję na to zdarzenie. Ale prawdziwe zarządzanie kryzysowe polega w większości na skutecznym zarządzaniu ryzykiem, którego celem jest zapobieganie błędom, wypadkom i katastrofom.

To jest tak jak z pożarami – każdy kryzys najlepiej ugasić w zarodku.

Pressence Public Relations oferuje następujące usługi:

1. audyt kryzysowy,

2. zarządzanie reputacją,

3. zarządzanie problemami,

4. plany komunikacji kryzysowej,

5. komunikacja z mediami,

6. komunikacja w mediach społecznościowych,

7. komunikacja z interesariuszami,

8. szkolenia medialne,

9. współpraca z prawnikami,

10. monitoring mediów tradycyjnych i społecznościowych.

Zarządzanie kryzysem to szansa wykazania się hartem ducha, determinacją i odpornością na wyzwania losu. Kryzys może Ciebie wzmocnić lub zniszczyć. Co wybierasz?

Jeśli potrzebujesz pomocy w zarządzaniu sytuacją kryzysową lub masz pytanie o zarządzaniu kryzysowym, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.