Szkolenia medialne

Jeśli za chwilę zadzwoni do Ciebie reporter "Wiadomości" lub "Faktów" z prośbą o wywiad lub krótką wypowiedź, powiesz tak?

Jeśli się zgodzisz, czy potrafisz powiedzieć to, co chcesz powiedzieć bez przerywania?

Na naszych szkoleniach medialnych pomagamy szefom firm, rzecznikom prasowym i ekspertom branżowym, którzy występują w mediach elektronicznych (telewizja i radio) i drukowanych (prasa).

Uczymy pewności siebie i sztuki kierowania przebiegiem wywiadu z wykorzystaniem kluczowych komunikatów – bez względu na pytania reportera.

Uważasz, że jesteś dobrze przygotowany do kontaktów z mediami?

Jeśli masz wątpliwości, odpowiedz na 15 pytań:

1. Czy wiesz co robić kiedy reporter zadzwoni do Ciebie z prośbą o wypowiedź?

Tak ___ / Nie ___

2. Czy wiesz o co zapytać reportera przed zgodą na wywiad?

Tak ___ / Nie ___

3. Czy znasz trzy elementy odpowiedzi na pytanie reportera?

Tak ___ / Nie ___

4. Czy osoby, które mogą wypowiadać się w mediach przeszły szkolenie medialne?

Tak ___ / Nie ___

5. Czy reporterzy znają Twoją firmę, organizację lub instytucję, jej misję, wartości i aktualne cele?

Tak ___ / Nie ___

6. Czy wiesz co reporterzy myślą o Twojej firmie, organizacji czy instytucji?

Tak ___ / Nie ___

7. Czy potrafisz napisać informację prasową?

Tak ___ / Nie ___

8. Czy wiesz komu i kiedy wysłać informację prasową?

Tak ___ / Nie ___

9. Czy wiesz kiedy i jak zorganizować konferencję prasową?

Tak ___ / Nie ___

10. Czy wiesz jak rozpocząć konferencję prasową?

Tak ___ / Nie ___

11. Czy znasz najbardziej niebezpieczne pułapki prawa prasowego?

Tak ___ / Nie ___

12. Czy masz efektywny system wychwytywania potencjalnych zagrożeń dla reputacji Twojej firmy, organizacji czy instytucji?

Tak ___ / Nie ___

13. Czy prowadzisz systematyczny monitoring mediów elektronicznych, drukowanych i społecznościowych?

Tak ___ / Nie ___

14. Czy potrafisz założyć profil na Twitterze, Facebooku i Google+?

Tak ___ / Nie ___

15. Czy wiesz co powiedzieć w pierwszym komunikacie dla mediów w sytuacji kryzysowej?

Tak ___ / Nie ___

Im więcej razy powiedziałeś tak, tym lepiej.

Jeżeli jednak czasem odpowiedziałeś nie, warto zastanowić się nad szkoleniem medialnym i zmianą polityki medialnej.

Jeśli jest zainteresowany szkoleniem medialnym przygotowującym do komunikacji w sytuacji kryzysowej, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 441 40 14.